Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Διόδια

Εχοντας διαβάσει άπειρα μηνύματα από διάφορους «αγωνιστές» κατά των διοδίων (οι οποίοι , σαν γνήσιοι συνομωσιολόγοι, κατηγορούν όσους διαφωνούν μαζί τους σαν βαλτούς των κατασκευαστικών εταιρειών) θα ήθελα να παραθέσω και εγώ την ταπεινή μου άποψη.

1) Ημουνα νιος και γέρασα περιμένοντας τόσα χρόνια το δημόσιο να φτιάξει σωστούς δρόμους.ΠΛΗΡΩΝΩ ΛΟΙΠΟΝ αδιαμαρτύρητα έτσι ώστε να προλάβω να δω σωστούς δρόμους πριν πεθάνω και, απλά, ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ποιος τους εκμεταλλεύεται..

Και αφήνω τους «αγωνιστές» να παλεύουν για δρόμους που ΘΑ είναι ΚΑΙ ποιοτικοί ΚΑΙ δημόσιοι (όλοι ξέρουμε ότι αυτό ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ). Άντε λοιπόν και «καλά σαράντα» περιμένοντας.

2) Πραγματικά είδα το τμήμα της Εθνικής Αθήνας-Θήβας που χρησιμοποιώ να φτιάχνεται ΑΜΕΣΩΣ και ΑΡΙΣΤΑ μετά των εκχώρηση της παραχώρησης (ιδιωτική πρωτοβουλία γαρ). Οπότε ΧΑΛΑΛΙ τα διόδια.

ΜΕΜΠΤΟ όμως το ότι όλα τα έργα γίνονταν καλοκαίρι αυξάνοντας κάθετα την ταλαιπωρία του κόσμου και μειώνοντας κάθετα τα κόστη ασφαλτόστρωσης ώστε να μεγιστοποιούνται τα κέρδη. Αλλά και πάλι δεν φταίνε οι εταιρείες αλλά το χαζο-διεφθαρμένο δημόσιο που δεν έβαλε σχετική ρήτρα .

3) Πληρώνω ΜΟΝΟ όταν βιάζομαι!!! Γιατί, αυτή είναι η έννοια των διοδίων. Αν όλοι οι αυτοκινητόδρομοι ήταν τζάμπα, τότε ΟΛΟΙ θα τους χρησιμοποιούσαν για ψύλλου πήδημα και τότε θα ήταν μονίμως μποτιλιαρισμένοι.

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ π.χ. την Αττική Οδό για ψύλλου πήδημα και όταν δεν βιάζομαι και μετά να γκρινιάζω γιατί είναι ακριβή. Απλά χρησιμοποιώ τους άλλους δρόμους που είναι ΤΖΑΜΠΑ και γλυτώνω την γκρίνα και την ζοχάδα..

Αν όμως βιάζομαι, ΝΑΙ την πληρώνω και ΧΑΛΑΛΙ στην εταιρεία που την έφτιαξε και την συντηρεί.

Γιατί τόσα χρόνια ΒΑΡΕΘΗΚΑ να χαλάω 1 ώρα (τουλάχιστον) για να βγώ στην Εθνική. ΧΑΛΑΛΙ τα 2.8 eur για να βγαίνω στον μισό (και λιγότερο) χρόνο ΟΤΑΝ ΒΙΑΖΟΜΑΙ.

Κάποιοι νομίζουν ότι παίρνοντας τους παράδρομους τιμωρούν τις Εταιρείες. Στην πραγματικότητα όπως εξυπηρετούν τον σκοπό για τον οποίο υπάρχουν οι αυτοκινητόδρομοι. Χρησιμοποιώντας τους παράδρομους, αποσυμφορούν τους αυτοκινητόδρομους ώστε να εξυπηρετούνται αυτοί που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χρειάζονται τον γρήγορο τρόπο μετακίνησης την δεδομένη στιγμή και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν την αξία αυτής της υπηρεσίας.

Από την άλλη, ΜΕΜΠΤΟ όταν οι παράδρομοι είναι σε ΑΘΛΙΑ κατάσταση (π.χ. Μαλακάσα-Δήλεσι) ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΣ έτσι τον κόσμο να πάει από τον αυτοκινητόδρομο και να πληρώσει τα διόδια!!!! Και πάλι όμως δεν φταίνε οι εταιρείες αλλά το χαζο-διεφθαρμένο δημόσιο που δεν έβαλε σχετική ρήτρα ή που (αν έβαλε) δεν μπορεί να την εφαρμόσει.

ΜΕΜΠΤΟ ακόμη που πριν μπεις στην Αττική Οδό, δεν ξέρεις αν υπάρχουν κυκλοφοριακά προβλήματα. Σχετικές προειδοποιήσεις σε φωτεινές ταμπέλες υπάρχουν συνήθως ΜΕΤΑ τα διόδια. Οπότε νοιώθεις κ λίγο μ@λ@κ@ς όταν, λίγα μέτρα αφού έχεις πληρώσει τα διόδια, διαπιστώνεις ότι σε περιμένει μποτιλιάρισμα οπότε τα 2.8 ευρουλάκια σου πήγανε στράφι. Να μην ξαναπώ όμως πάλι για το ποιος φταίει…..

4) ΝΑΙ, θα πληρώσω στο Ζευγολατιό για τον δρόμο (Κόρινθος-Πάτρα) που ΘΑ φτιαχτεί. ΝΑΙ, θα πληρώσω γιατί ΒΑΡΕΘΗΚΑ τόσα χρόνια να παραμένει αυτός ο δρόμος-καρμανιόλα απαράλαχτος και, ΝΑΙ, θα πληρώσω μήπως και προλάβω να τον δώ να τελειώνει.

Και, ναι, αν δεν βιάζομαι, θα πάρω την παλιά εθνική που είναι ΤΖΑΜΠΑ!!!!!

Τέλος, θέλω να αναφέρω ότι πραγματικά απόρησα με τις ενέργειες ενός «αγωνιστή» που, όπως διάβασα σε κάποιο blog (μπορεί και στο troktiko), το Πάσχα του 2010 προσπάθησε να πουλήσει μαγκιά στα διόδια της Ελευσίνας προσπαθώντας να περάσει τζάμπα με αποτέλεσμα να ταλαιπωρηθεί με αστυνομίες κλπ (και γκρίνιαζε και από πάνω)

Με δεδομένο ότι την τελευταία φορά που πέρασα τα διόδια της Ελευσίνας τα είδα να λειτουργούν κανονικά, προφανώς το μόνο που κατάφερε ήταν να ταλαιπωρήσει με την πολύωρη καθυστέρηση την οικογένειά του και να τους χαλάσει το Πάσχα. Πανέξυπνη και επιτυχημένη κίνηση. Πραγματικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου